Autor Wiadomość
xshadowx
PostWysłany: Śro 23:37, 28 Lis 2007    Temat postu:

Wszystko mamy od nowa zrobione... nie mają się do czego przyczepić ;>
PKNICK
PostWysłany: Śro 14:29, 28 Lis 2007    Temat postu:

A jak to wygląda z prawami autorskimi?
Bo sie zastanawiam, czy kiedyś game forge sie wkurzy, i zacznie procesy wytaczać właścicielom serwerów klonów ogame.
xshadowx
PostWysłany: Śro 1:47, 28 Lis 2007    Temat postu: www.beyondland.net

www.beyondland.net

To adres do klona ogame na którym jestem adminem.
Różni się od jednak od wszystkich pozostałych opartych na ugameli, jego silnik jest napisany praktycznie całkowicie od nowa. Jako jedyni mamy w pełni sprawny ACS (teoretycznie na new-game też jest, ale tyle tam bugów że szkoda gadać, u nas jeszcze przeprowadzamy testy, ale już praktycznie wyeliminowaliśmy wszystkie bugi) więc patrząc na podobne serwery to u nas wielce prawdopodobne że liczba graczy będzie liczona w tysiącach,a może z czasem nawet więcej będzie więcej.

Planujemy założyć dwa uni, jedno będzie dokładną kopią ogame, tyle że bez żadnych pro, komandorów czy innych geologów (no chyba że niektóre opcje jak np. imprerium będą dostępne dla każdego) możliwe są tylko zmiany w interface które przyspieszą trochę wykonywanie podstawowych czynności. Na drugim uni będą wprowadzone ciekawe zmiany jak np atakowanie kilku planet po kolei jedną flotą bez powrotu na naszą planetę, możliwość zmiany celu podczas lotu planety (lecimy na czyjegoś sąsiada a w ostatniej chwili każemy lecieć na niego :>), możliwe będzie nawet , posiadanie kilku księżyców (rozważamy możliwość by po zainwestowaniu niezliczonych ilości surowców niektóre mogł stać się mega gwiazdami śmierci z możliwością lotu i stacjonowania na nich innych statków, oczywiście zrobimy to tak by tylko niewielu graczy miało takie księżyce, może tylko po jednym z topowych sojuszy), planujemy też wprowadzenie jakichś specjalnych planet i czegoś na wzór questów (chociaż jeszcze dokładnie nie ustaliliśmy jak to ma wyglądać :p). Trochę więcej pomysłów jest na naszym forum, na pewno wiele z nich będzie wprowadzonych.
Głównie skupimy się właśnie na większej swobodzie lotu flotami, modyfikowaniu kierunku lotu, zmianie prędkości, wszelkie bajery takie jak stacjonowanie na orbicie wroga (oblężenia, co chwilę wysyłasz), w tym czasie sojusz dosyła ci posiłki oraz deuter... (ogólnie dużo bajerów planujemy)

Pierwsze uni będzie dla starych wyjadaczy którzy podbijają coraz to nowe uni, a drugie dla tych którzy chcą czegoś nowego :D

Na stronie jest napisane że gra ruszy 1 grudnia, ale najprawdopodobniej przeniesiemy start gry na ostatni weekend przed świętami ze względu na to że chcemy usunąć wszystkie, nawet najmniejsze błedy, no i również z celów czysto marketingowych, po prostu ludzie będą mieli więcej czasu i liczymy na to że znajdzie się więcej graczy.

Jak ktoś chce zostać testerem to piszcie do mnie na gg:4601243 zapraszam 21 grudnia do podbijania galaktyki

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group